Au trecut 4 săptămâni. Încep să simt efectele proiectului. Asta mă motivează şi mai mult. Cu cât mergem mai departe cu atât devine mai greu, dar n-am de ales. Am intrat în horă, joc. M-am gândit că dacă tot ne-au mai rămas doar câteva săptămâni în care mai putem prinde zile frumoase, însorite şi numai bune de picnicuri şi alte activităţi out-door, am decis să ies afară din sală. Printre antrenamentele pe care le fac la Diamonds Fitness, antrenorul şi prietenul meu Iulian mă fugăreşte prin pădure. La propriu. Dimineţile de week-end sau serile după lucru în care ne rupem de la activităţi obişnuite, noi mergem prin păduri. Ce facem în parcuri sau în păduri în afară de alergatul bine cunoscut şi foarte eficient? În primul rând poţi antrena toate grupele de muşchi prin foarte multe metode. Totul depinde doar de imaginaţie. Şi de timpul de care dispui. Iată ce am reuşit să fac într-o oră:

  • Pentru ca să nu ne trezim cu vreo întindere sau luxaţie frumuşică, încălzirea este necesară sub orice formă, la început de antrenament. Putem face exerciţiile de gimnastică bine cunoscute sau putem opta pentru vreo 2, 3 kilometri de alergat. Eu optez alergatul pentru că ajută foarte bine nu doar la încălzit, dar şi la despărţirea de „colăceii de salvare”.

Poza_11

  • Peste tot, în orice pădurice sau parc din capitală, poţi găsi buturugi sau lemne amenajate pe post de scaune sau care pur şi simplu au fost rupte de vreo furtună. Acestea sunt perfecte pentru exerciţiile unde punem în mişcare muşchii picioarelor. Câte 15-20 în 4 seturi sunt suficiente pentru început.

 

Poza_10

Poza_9

  • Un alt exerciţiu, care apropo poate fi practicat şi acasă, şi în sală şi oriunde aveţi voi chef, este cel de mai jos. Un fel de planking doar că folosim şi mâinile în cazul dat. Iulian îmi spusese că nu e chiar uşor, dar nu îl credeam până nu am încercat. Şi când am făcut exerciţiul, am înţeles ce înseamnă să-ţi tremure carnea pe tine. Mai întâi stăm 10 secunde în poziţia de flotări (fără a le executa, doar stăm). După care schimbăm poziţia, stând în coate (tot 10 secunde). Apoi iar în poziţia iniţială 9 secunde şi 9 secunde în coate. Aşa până ajungem la 1 secundă. Dacă vă ţine, faceţi de câteva ori asta.

Poza_8

Poza_7

Poza_6

  • Revenind la buturuga din primul exerciţiu, o ridicăm frumuşel în mâini şi începem să o împingem de la piept înainte. Poziţia e importantă: picioarele la nivelul umerilor, iar spatele drept. Câte 10-12 împingeri, 4 repetări.

Poza_5

Poza_2

Poza_4

Poza_3

  • Şi inevitabil la întoarcerea din pădure, încă vreo 2, 3 km de alergat şi mers rapid. Pentru ca nu cumva să ne bucurăm de frumuseţea naturii fără ca să uităm de ce am venit.

Astfel de exerciţii pot fi făcute o sumedenie. Doar de imaginaţie depinde. Şi evident de dorinţă. Iar dacă totuşi mergem pentru alte activităţi decât cele de mai sus, haideţi să strângem cu toţii gunoiul şi să-l luăm până la primul tomberon, că nu e greu deloc. Tare nu ne este dragă, când alergăm prin păduri şi parcuri, să ne scăldăm în mizerie, pungile de plastic, pet-uri şi alte minunăţii lăsate de compatrioţii cei bravi.

Mulţumesc celor de la Diamonds Fitness încă o dată, lui Roman de la Body-Building.md şi celor de la Fourchette pentru încredere. În curând apare şi un video de raportare a primei luni. Şi nu aşteptaţi să fie luni şi să mai fie şi 1 ianuarie, începe de azi.

#Be fit

 

Te-ar interesa și:

Lasa un comentariu

Lasă un răspuns

Ultimele articole

Ce simte o mamă? Extremele...

De câte ori v-ați simțit vinovate că nu ați f...

Va fi magic la DORFEST, ven...

Ce planuri aveți pentru acest Weekend? Pentru a s...

O mamă singură, cu 2 copi...

Demult nu am cerut ajutorul vostru. Dar, aflând d...

Participă la Miss Naturale...

Motivată fiind de recaţiile voastre pozitive, î...

Facebook