3 săptămâni au trecut foarte repede, calendaristic vorbind. Ce ţine însă despre individul în cauză, 3 săptămâni au fost o mare şi chinuitoare perioadă în care m-am adaptat la un regim destul de vesel. Despre alimentaţie am fost întrebat de mai multe ori, sugestii, sfaturi şi îndemnuri au venit destule, mulţumesc pentru asta. Toate recomandările au fost care mai de care mai minunate, însă până în faza cu punerea lor în practică. Mai ales la faza cu suplimentele şi renunţarea la tot ce până acum era la ordinea zilei. Aşadar, despre regim.Să le luăm pe rând.

Primul lucru care a trebuit să îl înţeleg este faptul că eu nu voi ţine dietă, ci voi avea un regim alimentar, iar acesta fiind respectat cu stricteţe, va aduce inevitabil şi rezultate. Iulian Ursu, cel care mă pune de fiecare dată la încercări în Diamonds Fitness, mi-a dat cele mai simple şi utile trucuri care te ajută să slăbeşti. Trucuri care sunt arhi-cunoscute deja, dar care trebuie nu doar ştiute dar şi respectate:

  • Doza zilnică de apă consumată: minim 3 litri
  • Zahărul şi produsele care conţin zahăr, mai ales cele mai gustoase, trebuie scoase din alimentaţie. În fructe îl găsim în stare naturală şi suficientă, mai ales în mere, piersici, caise, pepene galben etc.
  • Sarea şi condimentele care conţin sare trebuie evitate. E lucru ştiut că reţinerea de apă în organism se datorează în mare parte anume ei.
  • Produsele de panificaţie le-am scos definitiv, sub orice formă. Majoritatea produselor de panificaţie îşi pierd fibrele, vitaminele şi mineralele în timpul procesări. Dar eu dacă le consum, atunci în tare scurt timp nu mai încap în nici o cămaşă.
  • Evitarea alcoolului este foarte importantă în orice tip de regim. Conţine foarte multe calorii, creşte pofta de mâncare şi într-un cuvânt îngraşă ca naiba! Eu am călcat strâmb de câteva ori, recunosc, dar am fost pedepsit de domnul antrenor şi nu mi-a mai ticnit de nimic.

Astea sunt doar cele mai importante îndemnuri într-o alimentaţie echilibrată şi sunt sigur că o să le întâlniţi în multe regimuri şi diete. Acum despre produsele alimentare pe care le consum regulat şi cu plăcere deja. Produse de la Supermarket-ul Fourchette de lângă casă, acolo unde găseşti tot de ce ai nevoie pentru a te alimenta corect. În afară de dorinţă evident. Dimineţile se încep inevitabil cu 3 căni de apă pe stomacul gol. E benefic din toate punctele de vedere. Pe lângă faptul că stimulează metabolismul, pune la treabă organele interne şi ajută digestia, are o mulţime de alte beneficii. Le veţi întâlni oriunde. După care urmează şi prima masă, care nu e altceva decât fulgi de ovăz. Au un conţinut mare de fibre solubile şi insolubile în apă, se digeră mai greu şi scad pofta de mâncare.

A doua masă, omleta din 3 albuşuri şi 1 gălbenuş, care este bogată în proteine şi săracă în calorii. Poate fi servită cu o roşie sau un castravete. În imagine puteţi vedea şi brânza şi chefirul degresat, importante de altfel pentru buna funcţionare a organismului şi din care luăm carbohidraţi, proteine şi lipide.

Oua Chefir Branza

 

La prânz în afară de o garnitură uşoară (50 gr de hrişcă sau orez) mai pun 100 gr de pui sau vită. Carnea de vită este principala sursă de proteină din alimentaţie, conţine fier care se absoarbe foarte bine, vitamina B care ajută la crearea celulelor roşii şi scade nivelul colesterolului. Pentru a păstra toate aceste calităţi, o prepar prin fierbere, la grătar sau la cuptor.

 

Carne de Vita

 

Ultima masă: 100gr carne de pui sau peşte şi salată verde. Carnea de pui are substanţe nutritive foarte importante pentru sistemul imunitar, dar şi pentru menţinerea nivelului de zahăr în sânge, ajută metabolismul şi dezvoltarea celulelor. Plus că este puţin calorică, exact ca şi carnea de peşte de altfel. Binecunoscutul fapt că din peşte luăm proteine, acizii graşi Omega 3, vitamine şi minerale, nu este unicul evident. Are un conţinut ridicat de grăsimi sănătoase şi poate fi consumată zilnic.

Carne de Pui

 

Între mese perioada de timp este de minim 3 ore. Între care cu plăcere consum fructele de care am vorbit. Cu 2 ore înainte şi o oră după antrenamentele de la Diamonds, nu e voie nimic în afară de apă. Asta zice domnu’ Ursu. Asta fac eu.

Acum despre ce e mai interesant. Suplimentele body-building.md despre care trebuie să recunosc: nu ştiam mai nimic. Dar totul se învaţă şi se cunoaşte mai ales când e vorba despre ceea ce consumăm. Primele reacţii când am spus că iau suplimente n-au întârziat să apară. Care mai de care mai interesante. Însă trebuie să facem diferenţa dintre suplimentele alimentare care stimulează, în cazul meu, procesul de ardere a grăsimilor şi ajută organismul în această direcţie şi alte tipuri de suplimente.

Primul supliment – MEX American Standard Whey. O combinaţie perfectă pentru furnizarea substanţelor nutritive, proteina din zer este bogată în toţi aminoacizii esenţiali care acţionează instantaneu la recuperarea musculară. Pe de altă parte, eu îl consum în fulgii de ovăz de dimineaţă. Câte o cupă per porţie, care oferă un gust tare bunişor fulgilor. După antrenamente, dintr-o cupă de proteină şi 250 ml de apă călduţă iese un shake pentru recuperarea rapidă şi reconstruirea muşchilor. Mai mult, proteina din zer este cea mai bogată sursă de BCAA şi se digeră foarte uşor.

WHEY Proteina de zer

 

MEX BCAA 20K, suplimentul sportivilor şi a culturiştilor care sunt în căutarea creşterii puterii, a musculaturii şi a performanţelor.

MEX BCAA

 

Şi în sfârşit MEX Liposhred sau arzătorul de grăsimi, pe care îl consum înainte de antrenament. Acesta nu este altceva decât un ajutor alimentar pentru îmbunătăţirea metabolismului şi pentru slăbirea sănătoasă. Nu are efecte adverse şi conţin amestecuri din extracte naturale.

MEX Arzatoarele de grasimi

 

Iată cam aşa arată noul meu stil de alimentaţie. Mai am un viciu de care mă chinui să scap, dar o să vină şi timpul lui foarte curând. Nu de alta, dar în timpul exerciţiilor cardio de la Diamonds Fitness şi prin pădure până la sală, îţi iese totul. Mulţumiri la toţi cei care cred şi sunt cu noi. Curaj celor care se gândesc să înceapă. Şi nu lăsaţi pe mâine ceea ce se poate de început astăzi.

#BeFit

sursa prima poză

Te-ar interesa și:

Lasa un comentariu

4 Comentarii

  1. În viața reală, și nu cea publicitară, toate aceste lucruri costă… începând cu sala de forță până la alimentarea selectă. Ar trebui și un price list: cât te costă să ajungi în formă?

    • Pai evident ca nu le face publicitate atit de asidua gratis Calin. Ei si ii achita price-list-ul ))

  2. Dupa articol, sunt consumati carbohidrati aproximativ 100g, adica presupun 1g per kg greutate. Sa inteleg ca 1g/kg greutate este proportia recomandata pentru a slabi?
    Nu stiu in ce cantitate consumati fructe si alte extra gustari, dar mi se pare meniul dvs. prea low-calorie. Curios cum veti proceda cind va aparea efectul Plato, veti opta pentru Cheat Meal sau antrenorul vostru va alege o alta solutie.

  3. aici nu e atit de mult vorba de banii cheltuiti sau de publicitate, ci de modul tau de a fi Lilu.Sunt o mare admiratoare si cel mai mult apreciez naturaletea, simplitatea si prospetimea pe care o emani si o promovezi,asta te face deosebita, iar acum citesc ca niste suplimente (oricit de naturale n-ar fi ele) din pachet sau borcanas te ajuta sa slabesti sanatos… cu ce sunt mai bune ele decit vitaminele ,proteinele si mineralele proaspete?sportul e un lucru bun desigur,insa cum te-ai exprimat intr-un articol de pe blog „organismul nostru e mai destept ca noi” deci de ce sa nu-l asculti ci sa-l umpli cu suplimente? desigur ca antrenorul le va promova, scopul lui sunt rezultatele, insa scopul tau cred ca este sanatatea, doar nu vrei sa participi la competitii de bodybuilding 🙂 Alegerea iti apartine

Lasă un răspuns

Ultimele articole

Ce simte o mamă? Extremele...

De câte ori v-ați simțit vinovate că nu ați f...

Va fi magic la DORFEST, ven...

Ce planuri aveți pentru acest Weekend? Pentru a s...

O mamă singură, cu 2 copi...

Demult nu am cerut ajutorul vostru. Dar, aflând d...

Participă la Miss Naturale...

Motivată fiind de recaţiile voastre pozitive, î...

Facebook